Student-FAM - Activități
Activități și rezultate
|
Activităţile și subactivitățile proiectului |
Rezultatele proiectului |
|
A1. Managementul, informarea și publicitatea proiectului |
|
|
R1. Monitorizare continuă și evaluarea proiectului; raportări tehnico-financiare, cu cereri de rambursare periodice; 1 listă achiziții publice elaborată și actualizată în funcție de cerințele proiectului; achiziții publice lansate și coordonate în conformitate cu legislația și cerințele din domeniu; 1 procedură de achiziții actualizată; 1 procedură de managementul riscurilor actualizată; 1 plan de monitorizare și evaluare internă a activităților; 1 grafic cereri de rambursare și plată; 1 Plan de comunicare elaborat; materiale informative elaborate; website solicitant și parteneri actualizate; 1 eveniment de informare; 3 comunicate de presă; afișe postate în toate locațiile de implementare ale proiectului. |
|
|
Responsabili A1: Lider: A1.1 Manager proiect S, A1.1 Asistent manager S, A1.1 Responsabil financiar S, A1.1 Expert achizitii publice S; P1 (REF): A1.1 Coordonator proiect P1, A1.1 Responsabil financiar P1; P2 (Elena Caragiani): A1.1 Coordonator proiect P2, A1.1 Responsabil financiar P2. |
|
|
Durată A1: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
|
|
|
A2. Măsuri de tip „punte” în vederea facilitării tranzitiei la studiile universitare, începând cu clasa a XI-a |
|
|
A2.1. Identificarea și selecția elevilor și a absolvenților de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari care nu au promovat examenul de bacalaureat ca beneficiari ai proiectului. |
R2.1. 1 metodologie de identificare și selectare a grupului țintă actualizată; dosare de selecție grup țintă; minim 180 elevi selectați. |
|
Responsabili A2.1: Lider: A2.1/A2.4 Experți selectie și monitorizare GT S (elevi); P1 (REF): A2.1/A2.4 Coordonator GT P1 (elevi); P2 (Elena Caragiani): A2.1/A2.4 Experti selectie si monitorizare GT P2 (elevi). |
|
|
Durată A2.1: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A2.2. Dezvoltarea și furnizarea de servicii de consiliere și sprijin pentru beneficiari. |
R2.2. 1 metodologie de consiliere și sprijin realizată; servicii de consiliere și sprijin pentru minim 180 de elevi liceu; planuri personalizate de sprijin pentru elevi realizate. |
|
Responsabili A2.2: Lider: A2.2 Expert consiliere S (elevi); P1 (REF): A2.2 Coordonator servicii de consiliere și sprijin socio-emoțional P1 (elevi); P2 (Elena Caragiani): A2.2 Expert consiliere P2 (elevi). |
|
|
Durată A2.2: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A2.3. Servicii de sprijin educațional pentru facilitarea tranziției la studiile universitare. |
R2.3. 1 metodologie SEI pentru elevi dezvoltată / actualizată; cadre didactice instruite; măsuri de sprijin educațional furnizate pentru 180 de elevi; planuri personalizate de sprijin pentru elevi realizate. |
|
Responsabili A2.3: Lider: A2.3 Experți educațional remedial S (elevi); P1 (REF): A2.3 Coordonator servicii educaționale P1 (elevi); P2 (Elena Caragiani): A2.3 Experți educațional remedial P2 (elevi). |
|
|
Durată A2.3: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A2.4. Acordarea de subvenții și monitorizarea continuă a beneficiarilor din grupul țintă. |
R2.4. 1 metodologie privind acordarea de sprijin și subvenții în vederea facilitării tranziției la studiile universitare și de prevenire și combatere a abandonului universitar; măsuri de sprijin prin subvenții acordate pentru minim 180 de elevi beneficiari; monitorizarea continuă a elevilor privind participarea la activitățile proiectului. |
|
Responsabili A2.4: Lider: A2.1/A2.4 Experți selecție și monitorizare GT S (elevi); P1 (REF): A2.1/A2.4 Coordonator GT P1 (elevi); P2 (Elena Caragiani): A2.1/A2.4 Experți selecție și monitorizare GT P2 (elevi). |
|
|
Durată A2.4: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A2.5. Implementarea unor măsuri de informare, suport educațional și socio-emoțional și campanii educaționale pentru beneficiari. |
R2.5. 1 plan de campanie educațională realizat; 1 metodologie de suport educațional și socio-emoțional prin mentorat realizată; ateliere / evenimente / întâlniri de dezvoltare personală și profesională realizate. |
|
Responsabili A2.5: P1 (REF): A2.5/A3.5 Expert dezvoltare personală P1 (elevi/studenți), A2.5 Expert campanie educațională P1 (elevi). |
|
|
Durată A2.5: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
|
|
|
A3. Măsuri de prevenire și combatere a abandonului universitar în rândul studenților proveniți din medii și grupuri dezavantajate |
|
|
A3.1. Identificarea și sprijinirea studenților cu risc de abandon prin operaționalizarea mecanismelor de identificare și monitorizare a nevoilor studenților în cadrul CCOC. |
R3.1. 1 metodologie de identificare și selectare a grupului țintă actualizată; dosare de selecție grup țintă; minim 180 studenți selectați. |
|
Responsabili A3.1: Lider: A3.1/A3.4 Coordonator GT S (studenți), A3.1/A3.4 Experți selecție și monitorizare GT (inclusiv CCOC) S (studenți). |
|
|
Durată A3.1: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A3.2. Dezvoltarea și furnizarea în cadrul CCOC a unor servicii de suport, îndrumare și consiliere în vederea prevenirii și combaterii abandonului universitar. |
R3.2. 1 metodologie de consiliere și sprijin pentru studenți realizată; servicii de consiliere și sprijin pentru minim 180 de studenți; planuri personalizate de sprijin pentru studenți realizate. |
|
Responsabili A3.2: Lider: A3.2 Coordonator servicii de consiliere CCOC S (studenți), A3.2 Experți consiliere S (studenți). |
|
|
Durată A3.2: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A3.3. Servicii de sprijin educațional pentru prevenirea și combaterea abandonului universitar în rândul studenților. |
R3.3. 1 metodologie SEI pentru studenți dezvoltată / actualizată; cadre didactice instruite; măsuri de sprijin educațional furnizate pentru 180 de studenți; planuri personalizate de sprijin pentru studenți realizate. |
|
Responsabili A3.3: Lider: A3.3 Coordonator servicii educaționale S (studenți), A3.3 Experți educațional remedial S (studenți). |
|
|
Durată A3.3: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A3.4. Acordarea de subvenții și monitorizarea continuă a studenților din grupul țintă. |
R3.4. 1 metodologie privind acordarea de sprijin și subvenții în vederea facilitării tranziției la studiile universitare și de prevenire și combatere a abandonului universitar; măsuri de sprijin prin subvenții acordate pentru minim 180 de studenți beneficiari; monitorizarea continuă a studenților privind participarea la activitățile proiectului. |
|
Responsabili A3.4: Lider: A3.1/A3.4 Coordonator GT S (studenți), A3.1/A3.4 Experți selecție și monitorizare GT (inclusiv CCOC) S (studenți). |
|
|
Durată A3.4: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A3.5. Implementarea unor măsuri de informare, suport educațional și socio-emoțional prin mentorat și campanii educaționale pentru studenți. |
R3.5. ateliere educaționale pentru studenți realizate; 1 metodologie de mentorat pentru studenți realizată; ateliere / evenimente / întâlniri de mentorat pentru studenți realizate. |
|
Responsabili A3.5: Lider: A3.5 Expert ateliere de orientare studenți S, A3.5 Expert mentorat studenți S. P1 (REF): A3.5 Expert ateliere interculturalitate P1 (studenți), A2.5/A3.5 Expert dezvoltare personală P1 (elevi/studenti). |
|
|
Durată A3.5: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
|
|
|
A4. Măsuri dedicate accesibilizării instituțiilor de învățământ superior, inclusiv prin achiziția de echipamente IT și dezvoltarea de instrumente specifice proceselor educaționale care includ studenți cu dizabilități |
|
|
A4.1. Realizarea unei analize de nevoi și resurse specifice studenților cu dizabilități în cadrul proceselor educaționale desfășurate în cadrul Universității ”Dunărea de Jos” din Galați, inclusiv admiterea. |
R4.1. 1 metodologie de cercetare privind analiza de nevoi a persoanelor cu dizabilități; 1 raport de cercetare privind analiza de nevoi a persoanelor cu dizabilități. |
|
Responsabili A4.1: P1 (REF): A4.1 Coordonator analiză de nevoi P1, A4.1 Expert cercetare analiză de nevoi P1. |
|
|
Durată A4.1: 01.02.2025 - 30.11.2025 |
|
|
A4.2. Asigurarea accesibilității fizice și digitale în cadrul proceselor educaționale care includ studenți cu dizabilități în IIS, inclusiv admiterea, cât și achiziționarea de servicii de suport și tehnologii specifice. |
R4.2. Biroul pentru Studenții cu Dizabilități (BSD) înființat la nivelul Universității ”Dunărea de Jos” din Galați; amenajarea Biroului pentru Studenții cu Dizabilități cu echipamente și tehnologii asistive; desfășurarea a 6 sesiuni / workshop-uricu cadre didactice și personal administrativ de la nivelul Universității. |
|
Responsabili A4.2: Lider: A4.2 Coordonator logistică S, A4.2 Coordonator workshop-uri cadre didactice S. |
|
|
Durată A4.2: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A4.3. Dezvoltarea unor servicii de consiliere și îndrumare dedicate studenților cu dizabilități. |
R4.3. 1 metodologie de consiliere a studenților cu dizabilități; planuri personalizate de sprijin pentru studenții cu dizabilități; sesiuni de consiliere pentru persoanele cu dizabilități realizate. |
|
Responsabili A4.3: Lider: A4.3 Coordonator servicii de consiliere CCOC S, A4.3 Experți consiliere S (studenți). |
|
|
Durată A4.3: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|
|
A4.4. Realizarea și adoptarea unei strategii privind accesibilizarea IIS în vederea admiterii studenților cu dizabilități și accesibilizĂrii procesului educațional pentru studenții cu dizabilități. |
R4.4. 1 strategie de incluziune a persoanelor cu dizabilități realizată și adoptată de către Universitate. |
|
Responsabili A4.4: Lider: A4.4 Expert strategie și implementare direcții accesibilizare S; P1 (REF): A4.4 Expert strategie incluziune P1. |
|
|
Durată A4.4: 01.02.2026 - 30.11.2027 |
|
|
|
|
|
A5. Activități suport - cheltuieli indirecte pe bază de rată forfetară |
|
|
R5. Monitorizarea continuă și evaluarea proiectului; sprijin oferit managerului de proiect în implementarea proiectului. |
|
|
Responsabili A5: Resursa umană implicată în proiect va fi identificată în funcție de nevoi în timpul implementării proiectului. |
|
|
Durată A5: 01.02.2025 - 31.01.2028 |
|